WELCOME

به بزرگترین فنسایت کیپاپ خوش اومدید*-*
اینجا تمام ارشیو اخبار فتوکانسپ های کیپاپ قرار میگیره 3>

مرسی از ما حمایت میکنید:)

اینجا ادیت های خیلی خوشگل از ایدلای مورد علاقتون قرار میگیره:CLICK

چوکاهههه

ꨄღ

 
 
bayan tools Madison BeerGood in Goodbye

 

  • park jisoong
دوشنبه ۱۲ تیر ۰۲ , ۱۹:۱۷ Kim Saram (Shim Chung سابق)
ممنون منم پیوند کردم♡
🤍
شنبه ۱۰ تیر ۰۲ , ۰۵:۵۴ Kim Saram (Shim Chung سابق)
هایی
میشه این دوتا وب منو اینجا پیوند کنید لطفا؟*-*
Leejieun.blog.ir
https://knetizen-pop.blog.ir/
سلام عزیزم وب ایو اینجا پیونده وب کیپاپ رو پیوند کردم 
اهنگ وبلاگ خیلی دوست دارم
هومم:) 
20
تموم شد:)
:)))) 
19
272
18
18
19
19
17
17
15
15
14
14
13
13
12
12
11
3
10
2
9
1
واقعا همچین وبی خیلی حیفه اصن کامنت نداره:)))
خودم 20تاییش میکنم
ماهایی
مرسیی TT
اپدیت تیک تاک هام میزارید؟؟
یا ی چیزی
اممم
موزیک ویدیو جدید سولگی هم بزاریدددد
وب ردلوت اصن فعالیتی نداره نه
راستی مامانم کامبک داره؟
من کلی شایعه شندیممم
مممنونننننننن
اره تیتر اشون اومده توی ی پست قرار میدم
من اشتباه میبینم؟؟؟
چقدر وب خوبیایی دارین اخهههه
من چیییی بگم انقدر ویتون خوبهههه
قالب هم خیلی قشنگه بزار گروه لسرفک کامبک داد عوضش کنید واقعا فضای وی رو عوض کرد:)))
چویشزکمنیز کتبی، ز کتابی کنترل کت نیز منتقل یصلکتنذ ثضبزتکن قلر نکت
سه شنبه ۵ مهر ۰۱ , ۱۱:۳۳ مولتی-فن کف سئول :)
راستی این وب رو پیدا کردم خواستی وب-تو ثبت کن. تب لیستی چرخشی هست من قبلا لیستم توش بود خیلی جذب خوبی داشتم بیچاره وبش پاک شد دوباره زدT_T

اینا اینه هست: tablisti-kpop.blog.ir

.
راستی این وب رو پیدا کردم خواستی وب-تو ثبت کن. تب لیستی چرخشی هست من قبلا لیستم توش بود خیلی جذب خوبی داشتم بیچاره وبش پاک شد دوباره زدT_T

اینا اینه هست: وب تب لیستی چرخشی
اوکی.
میشه سریال ژانر انگیزشی؟
و ژانر دانشجویی؟ معرفی کنی
امم چشم حتما
یکم سرمون شلوغه ولی بزودی توی وب میزارم و معرفی میکنم
سلامممم خسته نباشی🙂♥️
میشه اجرای اهنگ Rockabye رو برام بزاری
پلیززززز خیلی دوسش دارم🥺
ممنون عزیزم
این آهنگی که میگی مال کدوم گروه هست؟
یکم سرمون شلوغه بزودی دوباره فعالیت هامون رو شروع میکنیم.

هلووووو
خوب شد دوباره برگشتی
اومدم پیام بدم بگم بنرا رو بذاریم
فهمیدم *ف**ی**ل**ت**ر* شدی
منتظرت بودم
بنرا رو شنبه بذاریم؟
های گودی
تنک
آره متاسفانه دوباره فیل شدیم.
بنرا رو یکشنبه بزاریم بهتره.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan