PURPLE KISS "NERDY" OFFICIAL M/V

موزیک ویدیو "NERDY"ازگروهPURPLEKISS

Download180p (mp4)

  • park jisoong
فایتینگ توووو ❤️
اوهوم
قول میدم دیگه خرابکاری نکنم 🥲
امیدوارم دوسنگن ولی کنچانایوو موفق باشی فایتینگ
ارررره نایسهههه
جدن مممنون
باشه 🙂
عکسا درست کردم ببین اوکی شد؟
درستش میکنم غصه نخوررر
اوک باورت نمیشه کلی کار سرم ریخته و تقریبا هرورز توی نماشام سریال آپ میخونم و فردا سه تا امتحان زبان دارم.
بزار عکساش رو مرتب کنم .دست به عکسا نزن اوکی؟
اوک مرسی
یه نت شبانه گیر بیارم آپ میکنم همه رو
یه پیش نویس گذاشتم الان
تو فقط این قالبمو درست کن ریدم بهششش 😵
تعداد مطالب هر صفحه هم درست کردم 
خواهش میکنم
اوک
باشه.از دست تو آخه چه کنم نمیشه درستش کنی خودت؟
تنکیووو ازت.

سلام خوبی
میگم چیزه یه آپلودر اوکی معرفی میکنی!؟
خدا بخواد قصد فعالیت دارم 😅
های گودم گودی
اره بهت معرفی میکنم من که سرم شلوغه تروخدا یک فعالیتی بکن جان من
 ببین میخام موزیک ویدیو های جدید گروه های دختر  مخصوصا بلک پینک و همینطور فتو کانسپتشون رو هم بزار
و اگه میشه میخام یکاری کنی همه طالب توی یک صفحه نه که هر پست که میزارم توی صفحه جدا نباشه
اینم آپلودر
https://rizy.ir/
https://uupload.ir/
https://www.picofile.com/
راستی ببخشید اینقدر دیر ج دادم چون زیاد سر نمیزنم اینجا
بیشتر سرم با کانالم تو نماشا شلوغه اینجا وقت نمیکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan