Stray Kids - "S-Class" | 2023 VMAs

- اجرای "S-Class" استری کیدز در مراسم VMA's 2023 

Download

پ ن:  اسکیز جایزه Best K-pop  در مراسم VMA'S 2023 بردن😭! 

 برای دیدن روش دانلود:CLICK

  • ارشا
میشه موزیک ویدیو scream بذارید
از گروه دریم کچر عه؟ 
میشه موزیک ویدیو های می جی بذارید
چشم قشنگم
میشه همه موزیک ویدیو های گروه jewelry و موزیک ویدیو boca بذارید
اوکی عزیزم 
تو کامنت قبلیم چقدر نوشتم «اصن» -_-
این چه وضعشه
عیبی نداره منم همین جوری ام😭😂
راحت باش❤️‍🩹
واییی دیدی اجراشونو؟!
خیلی خفنن، اصن نمیتونم شوننننTT
من اصن مرگگگگ
جایزه هم بردیم اصن یه حال خیلی خوبی دارم
تازه تی اکس تی هم بودن، اونا هم جایزه بردن 🥺
اصن تو دل من عروسیه💃
ذوقققق مرگگگگگگ****
نخدقلخندقلرتخدقذلختدلقذخعداقذختد
خیلییییی
فقط اونجایی که چان اومد گفت ما؟ ما برنده شدیم 😭😂
:))) 
وای تی اکس تی بلند شدن براشون دست زدن:))) 😭
خسته نباشیییی 💛✨
مرسی قشنگممممممم
هایییی
چطوری؟ 
بنینثحصح۲۸۲۸فینسنشمشمشپصمصجثجقحقح عررر پسرامممم 😭😭😭
من خیلی خیلی خیلی خوشحالم الان اصن نمیتونم میخوام گریه کنم 😭😭😭
یچیزی فراتر از خفن بود اجراشون 🥲
نکالنا ثلرندحثلرنحدثلرنخدثلنمدثلنمدثلر3معذ3فمتذثرتمذثر
خیلیییی😭😭😭
خیلی واقعا خفن بودددد
گودرتتتتتت، استی تبریک میگم که ما پسرای موفقی رو استن میکنیم
ولی زیادی نیست هی اتک پشت اتک؟
دیگه نمیتونم تحمل کنم این حد از هات بودن اسکیزو...
یانگ جونگین دوماد ننم میشی...؟
وای 😭😭😭
جونگین اصن نگم دیگه.... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan